Saturday, May 16, 2009

tenggelam timbul hilang punca.

apa yang aku nak,apa yg dia nak?
bagaimana yg dia nak,bagaimana yg aku nak?n bagaimana pulak situasi menuntut?
ya allah ape semua ni.mungkin ni lah risiko main mata dgn anak dara org masa sekolah dulu.
mungkin dan boleh jadi.


dah 2 bulan x pernah aman,baik sikit,gaduh banyak,baik byak gaduh sikit.
tertekan jugak rasanya.di mana manisnya?
cuba jawab halim othman?
bile situasi ni berterusan,kewarasan mula lari.ape nk jadi pn jadi la.
smpi cmtu yg aku rasa.pelik bukan.
smpi aku dituduh gila.padahal kau tu pun sama gila la JB.


aku kalau boleh xnk lnsung perihal lanjutan main mata ni memberi kesan ke belajar aku semua.
tp lame kelamaan aku tgk mkin efek ke belajar,aku mula pndg hal ni negatif n timbul sedikit penyesalan(bak kate JB,menyesal tolong ajwa n terima permintaan wanoi).
mcm contoh,JB n aku nk exam,die final aku mid term,tp kmi now not in gud term.ape cer?
tu yg malas tu.haihhh.bahaya bahaya.

mmg aku ade buat cadangan utk break.tp  not totally break,ehhh break tp kawan lg.(haa tgk aku dh pening.ni la puncanya denga lagu peterpan)
break ni bknnye sbb ak da jmpe gadis baru ke,olga korylenko terima cinta aku ke,anith oiam kirim salam ke mahupun aku telah bertukr selera ke jantina same,tp niat aku semata2 nk fix everything balik.
nk jd mcm dulu2 blik.nk buat cemane,da xde option da.
aku x kesah,tp si JB tu pnye kesah n pikir terlalu dalam smpi aku pn jd x paham.jd cuak pn ade sbb die series semacm.gelabah gua.

tp pasni mkin positf kot.sbb cm ade tnda2 positif.
lgpun ci***  BJ ngn JB kuat.mcm tiang seri klcc.
hahak.
aku mintak JB mkin cool.jgn ikut emosi.jgn terjun ixora apatah lg nk makeout dgn stranger.
gila.
chill babeh.




u want it,u earn it.(buat pertama kalinya JB berfalasalafalihafah dgn aku.lucu.ily)

No comments:

Post a Comment