Wednesday, August 26, 2009

semenjak tak jejak.

haa nilah yg aku buat x tidoq.gambar ni agak comel.kalau nk muntah.silakan.


sudah masuk puasa ke-5 hari ni.satu kejayaan besar bagi aku.tabung perut aku pun seronok berehat.

sebenarnya aku nak bagitahu yang semenjak puasa bermula,aku x pernah cukup tidur.seperti malam2 biasa.cuma sahur yang menjadi punca aku x tidur.setiap malam,sehingga pukul 1,aku terasa nak tidur.tapi jika aku tidur,sahur mesti aku terlepas.aku sudahla tidur macam ular sawa kenyang telan 2 buah kereta kancil.

ok,sahur dah lepas.jadi bila baru nak tidur,aku teringat yg kelas pagi pukul 8.kalau aku tidur sekarang(after sahur,around 5.30) kelas pagi sah2 aku burn.rugi bukan.jadi aku bertahan hingga masuk berbuka.mata lebam tidur tak jugak.begitulah situasi yang berulang sehari2.maaflah kalau gaya penceritaan aku tidak sama seperti penceritaan drama swasta di tv2.

2 comments:

  1. ular sawa kenyang telan 2 buah kereta kancil.
    aku suke dow ayat ni..
    style..
    ahahhahah

    ReplyDelete
  2. ehek.tu aku merapu jelah diyana.

    ReplyDelete