Saturday, November 21, 2009

gosip panas terbaru epi 1


mak tengah berdengkur tidur,adik2 pun same.cuma aku je belum tido lagi.x mampu aku nak tido malam semalam.air mata aku nyaris2 bertakung.bertakung ya,bukan menitis.mana mungkin lelaki macho ya hamat ala2 keanu reeves mcm aku ni menangis.jantung aku vein dia buat dari besi,hati aku lapisan titanium campur nitrogen sikit.ratio die 2:10.orang engineering paham lah.di sini aku cuba gambarkan aku ni tabah.tabah la sangat.

esok pagi,aku rasa hidup aku berjalan seperti biasa.tiada apa yang berbeza.cuma paginya mak buat nasi lemak kaw.memang sedap.kiranya,aku takkan mati,hati aku takkan mati melainkan tuhan yang tarik.bukan sesiapa mahupun gf kamu semua sendiri.tolonglah faham konsep ni.kepada jejaka2 di luar sana,kalau putus cinta ke putus selipa ke ape,tolonglah jgn buat perkara bodoh ya.korang paham2lah perkara bodoh tu apa.kalau aku dapat tau,aku tarik selua korang sekali dgn boxer dan aku sentap anu kamu bagi putus.memalukan.

....(sugul)

aku tau semua ni perkara biasa.mmg perkara biasa.jadi aku kena teruskan dan hadapi semua ni.tapi yang aku yakin,aku dah serik dah.malas lagi dah aku main perasaan semua ni.melemaskan.sangat melemaskan kalau mais tu dah tiada.masa ti mulalah perkataan sial akan wujud.aku dah x kisah.







kali ni aku mmg betul2 onani sendiri.
goodbye MR A.(the hoosier)

No comments:

Post a Comment