Tuesday, December 8, 2009

soseh soseh.


kesemua pakaian di atas telah aku cuba di sebuah butik terkemuka sekitar London dan aku snap gambarnya untuk rujukan.aku sengaja crop di bahagian kepala kerana aku nampak terlalu kacak di dalam suit sebegini.terlalu kacak ok.jadi aku mengambil keputusan untuk memakai suit di atas untuk majlis prom night pada..err april ni.jika diizinkan keadaan.alaa tu haa baju yang gambar yang atas sekali no 1 tu nunn.buta.

*bell,u jadi patner i eh?






kepada siapa yang rajin baca akhbar tempatan,mesti korang perasan satu ruangan yang bertajuk soseh-soseh.bukan sosej.itu lain.sosej ni luas perterjemahan dan tafsirannya.ruangan tu kecil aja.sebesar kotak rokok di sudut kanan bawah biasanya tapi cukup menarik.aku memang teringin nak berbual dengan penulis ruangan tu.akhirnya aku berjaya berbual dgn penulis tersebut tapi hanya dalam fantasi aku.



....

chun:hye nyah.sehat?

ss:aww kurang haja panggil i nyah taw.sehat aja.malaysia sekarang ujan panas tak menentu.sian badan i.kulit i toksah cakap la.itam gelap itam gelap dan sekarang gelap tak itam balik.dah macam punggung negro.

chun:biasa la nyah,nanti kalau ada rezeki balik la ke korea balik.arini kita borak pasal student pulak ea.bosan borak pasal artis.emm sekarang ni kan nyah budak2 ipt rajin buat prom night kan.macam bes la nyah.teringin nak join.tu la,dulu2 mase kat sekolah cikgu xnak buat program sihat macam ni.sekarang baru nak jakun.dulu paling bes pun diaorang buat majlis dinner akhir taun.apa barang.

ss:ape ko merepek i shaitan.



tutt tutt tutt(nyah menamatkan panggilan)


aku tahu memang silap besa la aku borak perkara sebegini dengan penulis soseh-soseh.tiada kaitan lansung dengan minat dan karier dia sebagai kaki gosip artis.aku memang bodoh mensia-siakan peluang yang ditunggu sekian lama.

1 comment: