Sunday, January 10, 2010

perubahan drastik selama 4jam.

selepas(amat menggelikan)

sebelum.(tidak berapa menggelikan.)

aku dan kawan ke kedai gunting rambut.niat kami bagus,supaya nanti nampak kemas dan bergaya.setelah 25 minit,perubahan drastik aku selesai.tiba giliran si kawan.rambutnya tiada masalah.cuma kehendak tuan punya tu yang bermasalah.terlalu cerewet,itulah inilah.jadi segala proses dimahukannya dari treatment,straightening,shampooing,blowing hinggalah ke colouring.


aku geleng kepala.maklumla,kepala dah ringan.jadi nak menggeleng pun senang.head banging apatah lagi.


memang cukup lama aku menunggu.aku baca majalah disediakan,aku letak majalah.kemudian baca lagi yang lain.aku letak majalah yang lain.aku tertidur menunggu.2 jam aku tidur.macam2 aku mimpi.jenna haze ada datang dalam mimpi aku kalau tak silap.bangun dari tidur,belum juga selesai.jadi aku menyapu sampah di dalam kedai.aku kemas2 dah marah staff yang curi tulang.aku refill botol shampoo yang dah kosong seolah2 akulah supervisor di kedai itu.mereka semua geleng kepala sama seperti yang aku geleng sebentar tadi.gelengan kepala ringan.

bila sudah selesai,hasilnya di rambut si kawan tadi boleh tahan.mirip2 rambut zac efron.sekali lagi aku tegaskan mirip rambut zac efron.bukan wajahnya.

di kaunter,not rm300 dihulur ke juruwang.

-mahal sgt ni.berbaloi ke habiskan duit untuk rambut?

-
apa salahnya.janji rambut lawa.tapi tak puas hati la.dia potong senget bla bla bla..

-dandan rambut mengalahkan perempuan(dalam hati)

4 comments:

  1. macam biasa,i tetap dengan pendirian i suka rambut lama yang mengerbang..rambut tebal lagi best.

    ReplyDelete
  2. setuju dengan eym :)

    ReplyDelete
  3. tgk cak sokong i:)
    takpela,cemana pun i suka gak la.janji u suka n selesa.

    ReplyDelete