Monday, January 4, 2010

ucap-ucapan yang indah.

memandangkan pada ulangtahun harijadi aku tahun ini,ramai yang memberi ucap-ucapan yang indah.jadi di sini aku ingin paparkan sebagai tanda terima kasih.ucap-ucapan ini diberi sama ada melalui fb,ms,sms,mms,skype dan juga dari mulut busuk kamu semua.

1)mak
2)eym & aunty(berserta hadiah yang amat cool)
3)kaklong
4)kakyang
5)irshad
6)elle ghostmute
7)aimi
8)nina brash
9)bella brash
10)assenoi(syed sharil)
11)aimi saph
12)nad bolala
13)sasha brash
14)aizan brash
15)emmir razak
16)nurmen
17)shima mmu
18)iqa rasol
19)diyana woods
20)kak wina mmu
21)kak sha mmu
22)icarl
23)wan cesc
24)kak misya(mms)
25)taugeh brash
26)fafau
27)sheda mmu(x berapa pasti)
28hilyah thuraya
29muni(lagu happy birthday dinyanyikan di telefon)
30)ieqa
31)wanis
32)hani bunny
33)john adam
34)sasha zulkifli
35)asyraf hazwan
36)azrynna zizie
37)jue amru
38)alia aziz
39)zaid nabila
40)alwiyah zainal
41)fayz

terima kasih semua.aku dah penat menaip.nama siapa yang tiada.harap maaf.

6 comments:

  1. hahahah..diyana woods??
    agak la...
    adoiii

    ReplyDelete
  2. alaa nak bukti rmi wish kat u la ni.
    hahaha.

    ReplyDelete
  3. kate ko xnk main tenis da.nk main golf.

    ReplyDelete
  4. yeahhh, aku ade jugak..nasib baik kau ingt aku chun..haha

    ReplyDelete
  5. mane boleh aku lupa membe aimi.

    eymm-haah,ramai kan.hahaha

    ReplyDelete
  6. kenapaer aku tak da?jajajahaha

    ReplyDelete