Thursday, February 4, 2010

hilang stim.

bukan malas,cuma tak rajin.bukan bodoh,cuma tak pandai.itulah bahasa melayu.cukup lembut,sopan dan berlapik2 macam bangsanya.aku bangga jadi diantaranya.

sudah,jgn nak ayat berbunga2 pula di sini.sebenarnya aku sudah terlalu lama tak update blog ni.lama betul.pembaca2 dan pengikut tegar blog ni macam republikaca dan tutt tutt tutt serata dunia mula bising2.haha.bukan apa,aku sibuk dengan cuti,sibuk dgn asaimen dan midterm.berat otak kanan aku ni.orang kidal macam aku mmg selalu berat otak sebelah kanan.tapi bukan sebab aku potong rambut ala-ala rihanna botak sebelah tu yang buat otak aku berat sebelah.ni sebab penuh bahan2 ilmiah dalamnya.

hehh,ilmiah la sangat.


ehh satu lagi aku nk tnya korang ni,sapa suruh korang gatal2 pakat2 nak hijrah ke tumblr ni.pasai apa.blogspot x cukup baguih ka.bukan apa.aku bukan nak menghalang,tapi kalau semua dah tukar ke sana siapa yang nak menulis di sini.cuba jawab.


sudahlah,cakap banyak tara guna chaa bak kata tomok.nanti aku bersuara lagi.disini aku kepilkan gambar buat pelepas rindu pengikut tegar kibodbersuara.;)



wajah bangun tidur.tanpa mekap.jerawat bersepah2.apa nak hairan,britney spear pun banyak selulit.

1 comment: