Monday, May 24, 2010

kepala angin

kepala berangin?apa susah,minyak cap kapak kan ada.jangan guna minyak belacak pulak.karang kepala lain yang berangin.

dua tiga menjak ni aku perasan semua orang nak naik angin.aku pun tak faham la kenapa cik adik dan cik abang.rilek sudah.kadan2 perkara kecil pun nak naik angin.padahal kita boleh selesaikan dengan cara baik.kalau cara kasar karang sampai bila tak sudah.sampai bila tak selesai.

kita kena belajar cara mengawal emosi.cara mengawal marah dan juga cara mengawal stereng.
biar dilabel pengecut tapi kita mesti bijak mengawal nafsu marah dan nafsu makan.matangkan sedikit pemikiran.

sebenarnya aku dah x sabar lagi dah nak balik ipoh.aku dan geng sekutu ada plan baik punya.jalan-jalan cari pasal.

sabar yea chun saba.eym,dieyna dan wanoi juga sabar.aku tahu nafsu makan kamu semua tinggi.maksud kau nafsu makan angin.

haha

No comments:

Post a Comment