Monday, May 10, 2010

kerbau putus tali.

tajuknya pun nampak macam membosankan.kerbau putus tali.hahh biasa la tu.tambah2 lagi bila musim raya korban kan.sama ada tak ikat kuat ataupun budak2 nakal berbasikal yang diketuai oleh mamat,atan ataupun dol(budak nakal kampung aku selalunya nama macam ni) yang buka tali kerbau tu.


sebenarnya apa yang aku nak tulis ni jauh lebih penting dari cerita kerbau terlepas tali.aku sebenarnya rasa malu nak mulakan.okaylah,sebenarnya hubungan aku dan eym ada masalah.kami terlepas tali.aku tak pasti sampai bila dan bagaimana.tapi aku rasa lama sangat.walaupun keputusan ini aku yang buat tapi aku rasa menyesal dan hidup aku pula yang jadi tonggang terbalik.dah macam badut sarkis yang kehilangan hidung merah dia.

tapi apa yang pasti apa yang aku patut buat sekarang ni adalah tunggu,tunggu dan tunggu.sebab aku yang pandai2 buat keputusan jadi aku kna ikut.tapi kalau ikutkan hati,aku nak ubah kepada sesuatu yang baru.everything which is new.tak kiralah apa pun.sebab selama ni apa yang aku rasakan,setiap hari bagi aku adalah perkara yang sama.tapi masalahnya aku tak tahu nak mula dari mana dan aku tak sampai hati nak mulakan.



okay takpa lupakan,yang pasti esok pagi aku akan buat rutin yang sama.

No comments:

Post a Comment