Sunday, October 4, 2009

boom boom pow.

harini aku happy walaupun pada permulaan ketika bgn pagi tadi pinggang aku sakit dan senak di bahagian ari2.jangan gelak.ini bukan bahan kelakar.memeng seksa rasanya kalau kena kat hangpa.punca sakit tu aku rasa:-

1)salah position tidur atau meniarap atas katil terlalu lama.(mungkin boleh jadi)

2)tahan kencing dari malam membawa ke pagi.ini perkara x elok.jangan amalkan.terseksa pundi kencing kamu semua.

itu cerita sakit,mana cerita happy yg boom boom pow-nya.

ouh ya,pertamanya kerana sakit tu dah hilang.tu sebab utama.kemudian,aku mingkin senang hati sbb tadi baru lepas melantak nasi dgn ayam kurma.ketiga,AKU BERJAYA EDIT PAGE BLOG AKU NI SETELAH STRUGGLE DGN KONDISI INTERNET SALAMA SATU MALAM.cantik kan.,keempat,bilik aku kini kembali dilengkapi dgn sistem audio dan mp3 yang baik.2,3 ketul jugakla taik telinga aku dah gugur.boom boom pow!


tahniah chun,walaupun esok ada quiz math,ko masih mampu nak happy.



*semoga elle si makhluk marikh bahagia dgn 'pasangan' barunya.haha.









*paramore live sedap jugak kan.vokal die punya suara seksi.serak-serak seksi kata orang.fuhh;-)

1 comment:

  1. ey kibod
    aku suke nama ko bagi kt aku
    elle si makhluk marikh
    hahahaha

    aku tau ko teruja sgt dgn pasangan baru aku
    hahahaha

    mekasihh!!!

    ReplyDelete