Thursday, October 15, 2009

penyakit tidak berjangkit.

aku rasa dah sah la apa punca yang buat pinggang aku ngup ngap ngup ngap(berdenyut) tiap pagi.
makin hari makin kuat.aku ingatkan masa aku tido malamnya ada hantu raya tendang perut aku,rupanya meleset belaka.sampai la satu malam,perut aku sakit sangat.bermula 9 hingga 3 pagi.ini x boleh jadi.jadi dalam pukul 3 pagi aku masuk emergency.diikuti rawatan susulan esoknya.lupa nk mention,di hospital kerajaan.di mana?itu x payah nak tulis.pihak hospital kata aku cuma kencing kotor.kurang minum air.aku akur.tapi,pagi tadi aku kencing diikuti darah.pelik jadi warna dia.kelaka.telefon mak...


mak marah.sbb aku bertindak lambat.dia sgt marah sbb dia dulu dah experience mende ni.
so,dia bank in some money dan paksa pergi ke private clinic.

aku pegi dan...


doktor..

kata..

aku..

ada..

batu karang.esok kne xray.(suara dan muka penuh emosi.sila bayangkan)

tapi reader dan peminat kibod bersuara di sana,jgn risau.belum di tahap serius.kalau hangpa semua ajak dating bagi yg gadis,aku masih lagi gagahkan diri.


nmpaknya next entri aku lambat lagi.lambat lagi.lambat sangat.i want a long rest.anyway,thanx bell.

3 comments:

  1. Tang peminat nak dating



    TAK MINAT,TAK MINAT.

    most welcome bb.

    ReplyDelete
  2. i main2 sajalah.
    u ni jgn amik siyes sgt.

    ReplyDelete
  3. weyh..
    same la pnyakit aku ngan ko..
    welcome to the club..
    so kurg kn la ape yg patut di kurang kn..
    papehal..
    text aku

    ReplyDelete